اعلام نتایج مدارس شاهد
نوشته شده توسط : سپید

اعلام نتایج مدارس شاهد

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در روند اعلام نتایج مدارس شاهد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_531" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج مدارس شاهد اعلام نتایج مدارس شاهد[/caption]

زمان اعلام نتایج مدارس شاهد

همانگونه که بیان شد نتایج ثبت نام مدارس شاهد ممکن است در چند مرحله اعلام گردد و در چند بازه زمانی این نتایج اعلام گردد. به همین صورد در این بخش چند بازه زمانی برای اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد بیان خواهیم نمود. به همین شکل اعلام نتایج اولیه ثبت نام مدارس شاهد برایه مقطع ابتدایی 16 خرداد به بعد ، برای پایه هفتم یا متوسطه اول 15 تیر به بعد و برای پایه دهم یا متوسطه دوم 21 تیر به بعد خواهد بود. همچنین برسی مدارک ثبت نام کنندگانی که از سوی سامانه در لیست ذخیره قرار گرفته اند نیز برای مقطع ابتدایی اواخر خرداد ماه و برای متوسطه اول و دوم نیز اواخر تیر ماه می باشد. و در نهایت اعلام نتیجه نهایی پذیرفته شدگان لیست ذخیره از طرف مدرسه برای مقطع ابتدایی 4 تیر ماه ، برای مقطع متوسطه اول 4 مرداد ماه و برای متوسطه دوم نیز 7 مرداد ماه خواهد بود. داوطلبان که در مدارس شاهدثبت نام نموده و منتظر نتایج ثبت نام مدارس شاهد هستند بایستی در این بازه های زمانی و بر اساس دستورالعملی که در بخش های بعدی بیان خواهیم نمود برای دریافت نتایج به سایت اعلام نتیج مدارس شاهد مراحعه نمایند.

سایت اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد

در بخش ها و مقالات مختلف بیان نمودیم که تمامی مراحل ثبت نام و بررسی مدارک و اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد از طریق سامانه پیش ثبت نام مدارس شاهد به نشانی اینترنتی www.saja.medu.ir صورت می گیرد. از این رو داوطلبان عزیز می توانند برای دریافت نتایج ثبت نام خود به این نشانی اینترنتی مراجعه نمایند.

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در روند اعلام ثبت نام مدارس شاهد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

نحوی دریافت نتایج ثبت نام مدارس شاهد

داوطلبانی که در سامانه سجا به نشانی اینترنتی www.saja.medu.ir در بازه زمانی مقرر پیش ثبت نام نموده اند برای دریافت نتیجه پیش ثبت نام خود نیز بایستی در بازه زمانی اعلام شده به همین سامانه مراجعه نمایند. به همین منظور برای دریافت نتایج ثبت نام خود با ورود به این سامانه بر روی لینک مشاهده نتایج کلیک نمود و با این صحفه روبه رو می شوید که بایستی در بخش اشاره شده اطلاعات داوطلب را که شامل کد ملی داوطلب و شماره شناسنامه داوطلب می باشد را وارد نموده و سپس به پنل کاربری داوطلب ورود نمایید.

[caption id="attachment_532" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج مدارس شاهد اعلام نتایج مدارس شاهد[/caption]

پس از ورود به پنل کاربری داوطلب می توان مشاهده نمود که داوطلب مورد نظر در این ثبت نام پذیرفته شده است یا خیر. در صورتی که داوطلبی به عنوان لیست ذخیره از سوی سایت اعلام شود بایستی در بازه زمانی که در بخش زمان اعلام نتایج مدارس شاهد عنوان نمودیم با در دست داشتن مدارک به مدرسه مورد نظر مراجعه نماید. در صورتی که بنا به هر دلیلی از حمله انصراف خود داوطلب یا نقص در پروند و نداشتن مدارک مورد نیاز و ادعایی داوطلب از ثبت نام داوطلب قبول شده اصلی ممانعت به عمل آید داوطلبی که در لیست ذخیر قرار دارد به عنوان ثبت نام شده اصلی قرار می گیرد. بازه زمانی برای این دسته از داوطلبان به شرح زیر می باشد :

  اول ابتدایی پایه هفتم پایه دهم
بررسی مدارک 17 تا 26 خرداد 17 تا 27 تیر 22 تا 28 تیر
تایید مدارک 27 تا 3 تیر 28 تیر تا 3 مرداد 29 تیر تا 5 مرداد
اعلام نتایج نهایی از طرف مدرسه 4 تیر 4 مرداد

7 مرداد

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در روند اعلام ثبت نام مدارس شاهد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

مدارس تیزهوشان

مدارس نمونه دولتی

مدارس شاهد

مدارس

مطالب مرتبط اعلام نتایج مدارس شاهد

مدارس شاهد

ثبت نام مدارس شاهد

زمان ثبت نام مدارس شاهد

www.saja.medu.ir

منبع:

اعلام نتایج مدارس شاهد

 




:: برچسب‌ها: اعلام نتایج مدارس شاهد، مدارس شاهد، نتایج مدارس شاهد، اعلام نتایج مدارس، مشاوره تحصیلیَ، مشاوره تخصصی سپید ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: